Sunday, February 2, 2014

Kenapa 1 Febuari 2014?


Gambar NO.1 - puding oreo ber-takhta-kan reben kuning juadah yang ana siapkan untuk meraikan sahabat yang ingin melangsungkan pertunangan pada keesokan harinya, "simple" ja tapi mungkin itu saja yang sempat disiapkan


Gambar NO.2 - jeng jeng jeng, ni dia si kuntum mawar hujung kampung yang telah dipetik jambangannya untuk seorang jejaka pahang, alhamdullillah NorJannah Binti Saari telah selamat menjadi tunangan untuk Encik Nasir setelah sarungan cincin oleh ibunya yang datang bersama rombongan saudara-mara yang tinggal di Parit 3, Bagan Serai, bagi memeriahkan majlis dan kenangan yang memang indah sebab ini kali pertama ana hadiri majlis pertunangan sekaligus berjaya menyibuk dekat-dekat..hehe

 N0.3 hantaran sebelah perempuan

NO.4 hantaran sebelah lelaki


Gambar NO.5 - yang mana satu idaman kalbu? ana suka tengok kreativiti hantaran yang dihidangkan, macam-macam gubahan dengan pelbagai warna sampai tak perasan ada jurukamera yang "candid" kan, sejujurnya ana suka gubahan dedaunan sirih,




 " berjalan lah di muka bumi dan lihat kebesaran illahi, andai kamu orang yang berfikir"


-aku anak bendang - 
"aku tak pernah geli untuk memijakmu kerana dari situ jua tempatku bermain suatu ketika dulu,
pada bibit-bibit batasmu kenangan tak pernah luput
kesusahan tak pernah padam
kini...masih di situ, walau aku bukan lagi kanak kecil yang berlari
tapi aku tetap berlari di atas batasmu
kerana aku masih sama seperti dulu
merindui dan berteman denganmu"

1 pendapat:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Post a Comment

syukran kasiran