Friday, January 1, 2010

welcome!!!


ahlan wasahlan ana ucapkan kepada tetamu yang baru datang semalam..sapa lagi klu tahun 2010..dah banyak kan? sampai bila agaknya dunia ni dapat mata kita ini lihat? perjalanan hidup yang makin berkurang umurnya tapi bertambah angkanya sedang menuju ke alam kedewasaan..tinggalllah dunia kanak- kanak dan suka- suki, mungkin boleh bersuka- suki tapi dengan cara dan gurauan yang membuktikan kita sudah dewasa..setiap yang kita ingin lakukan harus berfikir dengan lebih dalam dan matang kerana pada usia ini setiap keputusan akan membawa kesan pada kehidupan yang seterusnya..tiada siapa lagi yang dapat mengongkong kita dan mahu sentiasa menunjukkan arah melainkan segalanya didasari dengan ilmu pengetahuan serta panduan jalan yang kita pilih...siapapun kita ingatlah kita tetap hamba-Nya dan jangan sesekali membelakangi niat yang tulus untuk mengharapkan redha-Nya..
arini cuti....ana tak dak planning apa- apa events melainkan masa akan dihabiskan pada pengumpulan bahan- bahan untuk wat assgment..azam tahun baru dah ana sematkan pada tanggal 1 muharam 1431H lepas so tahun 2010 ni ana juz wish welcome to mylife, alahai calendar tak dak g, jom download..susah ar tak dak kalendar, nak bajet perbelanjaan..jom tengok berita macam mana sambutan yang berlaku di ibu kota?

1 pendapat:

Anonymous said...

Lighting up for the holidays is supposed to be fun, so
don't just get lights that you can turn on; get lights that turn you on. The contacts are arranged in alphabetical order making it hassle-free going over the contact list. However, my husband had a little trouble tightening the screw on the solar panel, so it tended to slip to less than an optimal angle.

My website :: Stehleuchten

Post a Comment

syukran kasiran