Wednesday, November 11, 2009

bis dah..

sekarang 111109, wednesday 0512a.m - sok ana akan berangkat pulang ke negeri yang dikasihi walaupun hujan batu sekalipun menimpa..


sebelum ana berangkat ana juz ana buh tugu peringatan dalam blog skyjamil ni mengenai sedikit  liku perjalanan semester ni..berkenaan subjek ana hepi ngan subjek yang ditawarkan..ha..mungkin menarik bla semester ni menaikkan pangkat ana bergelar senior..lagi brapa bulan ja ana akan beredar dari bumi kampus yang indah ni..semester ni memang banyak menguji kewangan ana bilamana ana menjadi salah seorang nama yang termasuk dalam portal..masyaALLAH..dan semester ni jugak menjadikan ana orang yang pertama dalam kalangan sahabat ana yang tak dapat tengok result sehingga final exam hampir tamat..kerana da sebab dan masalah yang tak dapat dielakkan..
semester ni dirasakan semakin mematangkan ana berkenaan apa yang sepatutnya ana atasi jika berhadapan dengan situasi yang memang ana tak dapat nak handle meskipun bertahun lamanya..
dan kemunculan skyjamil juga secara meluas pada semester ini..
ops sebenarnya ana ngah men-download movie cinta sempurna..yelah nak wat kudap2x masa cuti semester t..


sepanjang cuti semestinya ana tak dapat mengjenguk langsung blog ni..jadi posting pun tak dapat nak update-kan..maknanya menanti kemunculan semester hadapan..eh tapi blog ana ni bukan da peminat pun macam blogger lain..tak palah ana tak penah nak dambakan peminat pun..kepada yang sudi jenguk pun ana dah bersyukur..
ana sedar kewujudan blog dan entri blog ni lebih bersifat peribadi dan mungkin membosankan tapi ana perlukan setiap posting tu sebagai nota..so..walaucamnapun ana tetap syg skyjamil..
ok..ana undur diri dlu sebab nak teruskan usaha men-download episod sebelum tiba masa ana terpaksa mengatur jejak ke umah bonda..
hepi2x

http://oasis-cintasempurna.blogspot.com/ 

http://saifulislam.com/?p=6399 

antara yang dapat dikaitkan dengan movie ni..movie ni best gak sebab adaptasi dari pengalaman ustaz hasrizal@saifulislam



MyEm0.Com

0 pendapat:

Post a Comment

syukran kasiran